Elefanter för hela slanten

August är besatt av Elefanter.
Alltså. Jag skojar verkligen inte.
Det är det enda han pratar om (förutom gitarrer). Dag ut & dag in. Elefant elefant elefant.
(Eller "Dasa" (??) som han kallar dom :,))
 
Han har en liten leksakselefant som är med honom överallt, han ser på elefantdokumentärer istället för barnprogram (jag kan typ ta en examen i elefantvetenskap nu..), alla hans favoritböcker är de som har en elefant på bild, ja han pratar till & med om elefanter i sömnen.
 
Jag ÄLSKAR hans obsession!
 
Så idag när Farmor kom & hade med sig en tshirt med en elefant på, var lyckan total.
Ca en sekund senare hade han den på sig & blev förtvivlad då jag försökte sätta på en luvtröja över, när vi skulle åka till affären.
Varför skulle jag täcka över hans fina elefant på magen?
Skruttgulle alltså! 
Detta är nog det sötaste jag varit med om.
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Fin bild =) elefanter är verkligen fina djur =)

Svar: Ja det är de verkligen :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-30 @ 08:04:25
URL: http://photobytina.blogg.se/
Postat av: Anna

Sött! Haha, så gulligt när de har ord som inte ens är lika. Undrar var de får allt ifrån ;) jag älskade "Babar" när jag var liten, om August håller fast vid sin förkärlek till elefanter skulle ju babar passa honom perfekt om några år (eller kanske redan nu). Litet tips bara :-) kram!

Svar: åhhhh vilket bra tips!! Har inte ens tänkt på babar ju! Tjohooo! :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-30 @ 22:00:54
Postat av: Elinen

Jag förstår honom. Elefanter är så HIMLA fina! Jag är också lite besatt och väldigt fascinerad. Och avundsjuk på att du får titta på elefantdokumentärer! Jag vill också ta examen i elefantvetenskap. :)

Svar: hehe ;) Jag är faktiskt glad över att få titta på elefantdokumentärer istället för tecknat! Tänk så häftigt egentligen att han väljer det självmat!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-31 @ 11:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0