Första Starbucks i USA

Här i Seattle finns det allra första Starbucks som öppnades i USA.
Himla kul att se tycker jag!
Vi har gått förbi många gånger då det ligger nära vårt hotell, men OJ så mycket folk det är där hela dagarna.
Och eftersom det ligger nära marknaden, står det alltid en massa lastbilar ivägen, så detta fotot är det bästa jag fick till efter 4 försök ;)
 

Ok.. först ett på mig! Jag fastnade faktiskt på EN bild denna resan ;)
 
 
Nej nu ska vi försöka rulla ur denna superbekväma sängen & börja dagen.
Tur att det finns en Nespresso på rummet ;)
Jag måste nästan göra en video på detta rummet alltså. Helt galet är det!

Kommentarer
Postat av: Madeleine Hutchinson

Vi har absolut planer på att besöka Seattle. Ser såå mysigt ut. Ken har varit där någon gång innan, men inte jag..får se när resan går dit.

Svar: Så spännande :) Ni kommer ha så mycket kul ihop! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-16 @ 17:48:48
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: Diana

Ja jag vill gärna se hotellrummet, det vore kul.

Svar: Jag har en urkass video på badkaren/badrummet, men insåg precis att August är naken, så jag vill inte lägga upp den tyvärr :/
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-16 @ 19:53:05
Postat av: Pappa

En röd CL utanför Starbucks ;)
Ja jag vet, jag är en nörd

Svar: hahahah ;) Såklart du ser det papi! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-16 @ 21:36:26
Postat av: Anna

Ja videos!!!!! :)

Svar: Det blev ingen! Jag glömde helt av mig sista dagen. Jag har en urkass från det knäppa badkaret men den kvaliteten var inte kul ;) hehe
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-16 @ 22:51:13
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Nora

Seattle verkar vara en spännande stad med mycket "nutida" histora. Häftigt att ha sett den alldeles första starbucksen! Jag åker gärna dit, men det känns så långt borta haha. Hur lång tid tog det att åka dit?
Deras marknad såg ut att vara underbar! Jag älskar marknader och saluhallar. Alla dofter och att bara få botanisera i allt!
Var du något till Stew Leonard's när du bodde i NY/CT? Känns som om att vore något för dig, och även för August!

Svar: Ja det är LÅNGT borta ;) Det tog oss 5 timmar totalt med flyg, men då fick vi ju såklart vänta på byte. Så det är ju en hel resdag sammanlagt!
Jaaa jag älskar Stew Leonards!! Så himla rolig affär :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-16 @ 23:04:11
Postat av: Katarina

Vilken fin kofta du har på bilden! Var kommer den ifrån?

Svar: Gina tricot för 2 år sedan :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-17 @ 20:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0