Jag saknar er!

Näej jag kan inte hålla mig ifrån bloggen längre.
Jag saknar er!
Jag har fått så otroligt många fina kommentarer, mail, sms & samtal från ER & jag är oändligt tacksam att ni bryr er så mycket som ni gör. Det går inte att beskriva hur fint det känns i hjärtat då en "främling" skickar en fin hälsning.
Underbara människor!
Om jag kunde skulle jag krama er allihop! <3
 
Det värsta med att bo på andra sidan jordklotet är då oväntade hemska saker händer hemma i Sverige & liksom vänder upp&ner på hela tillvaron.
Fullkomligt hjärtskärande att inte kunna finnas till fysiskt för familjen. Att inte kunna få en kram själv.
Och då det är 18timmars resväg med en liten kille samt tusentals kronor så kan man inte bara "slänga sig iväg" samma kväll.
Men nu har min älskade pappa äntligen kommit hem från sjukhuset & vi kan pusta ut lite.
 
Livet alltså.. Så oförutsägbart & skört.
Krama om varandra & de ni älskar extra hårt ikväll!
 
 
Vi ÄLSKAR dig Pappi/Moffa & längtar till du kommer till oss så vi kan kramas & umgås & skratta <3

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så skönt att höra att han är hemma från sjukhuset iallafall.Hoppas på god bättring!
Vet hur det känns att ha en förälder på sjukhuset, man är så himla hjälplös och jag kan tänka mig hur det känns att vara på andra sidan Atlanten.Än värre!
Kram!

Svar: <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-24 @ 20:16:01
Postat av: Ebayfynd - Billig shopping, för dig som vill inspireras

Det måste vara jobbigt att befinna sig så långt bort från familjen! Jag lider med dig.

Svar: <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-24 @ 20:32:25
URL: http://ebayfynd.blogg.se
Postat av: Amanda

Kramar i massor!❤

Svar: <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-24 @ 20:32:55
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Sara

Va skönt att din pappa är hemma från sjukhuset. Och va kul att du är tillbaka. Vi har saknat dig! Kram på dig och hoppas att din pappa kryar på sig ordentligt.

Svar: Gulle dig & tack för sådana fina ord! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-24 @ 20:39:17
Postat av: Nathalie

Hoppas din pappa blir frisk snabbt och att tiden går snabbt till deras resa till er!
KRAM!!

Svar: Tack snälla rara vännen! <3 KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-24 @ 20:52:14
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Eleonore

Åh jag förstår att ni har en väldigt jobbig tid just nu och jag hoppas att din pappa snart är frisk och kry! Snart är det december och du får kramas massor med din familj! Stor kram till dig och din familj

Svar: Tack kära vännen! <3Det är inte alls roligt just nu men pappa kryar på sig & är världens kämpe!
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-24 @ 20:58:38
URL: http://eleonorebk.blogg.se
Postat av: Camilla

Alltid svårare att bo lång från kära om man har människor man älskar men desto roligare när man träffas igen. Kram

Svar: Verkligen jobbigt då det händer något så hemskt. Men som du säger. Underbart då man ses!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-24 @ 21:25:15
URL: http://gladakocken.blogg.se/
Postat av: Frida - Vita villan

Skönt att han fått komma hem och hoppas att han mår bättre och förblir bra! Hemskt att inte kunna få vara i närheten när det händer saker med ens nära och kära.
Vill lägga till att det inte bara är ikväll som man ska krama om de man kan utan gör det varje gång man får möjligheten. Ävenssäga till sina nära och kära hur mycket de betyder kan man inte heller göra för ofta.
Stor kram till dig och hoppas att allt blir som vanligt snart igen! Tänker på dig! <3

Svar: <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-24 @ 21:44:30
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Postat av: Trees, mamma i London

Åhh <3 <3 fick en tår i ögat!!
Ni kommer ha det underbart när dom kommer! Det är inte långt kvar nu <3

Svar: Ja det kommer vi verkligen. SOM jag längtar alltså! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-24 @ 21:50:31
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Tess

Åh, vilken härlig bild! :) Kram

2013-10-24 @ 22:02:55
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se
Postat av: Anna m Ludde och bullarna

Nej! Var det din pappa som var dålig?? Jag missförstod ditt förra inlägg och trodde "bara" du menade att August var krasslig. Fy satans vad jobbigt. Förstår verkligen frustrationen av att inte kunna vara där när man vill bara. Hoppas din pappa tillfrisknar snart! Stora kramar, Anna

Svar: Ja det var/är min älskade pappi :( Livets överraskningar är inte så välkomna ibland alltså.. hua.. KRAM på dig vännen
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-24 @ 22:19:09
URL: http://totti.wordpress.com
Postat av: Stina

Åh vad jobbigt att vara långt borta och dessutom "själv" när nåt händer i ursprungsfamiljen.. Skönt att höra att det verkar bättre nu, hoppas det håller i sig. Min älskade pappa gick bort för två år sen, alldeles för tidigt i livet och jag saknar honom så mycket. Kram på dig!

Svar: Ja detta är vad jag fasat i alla år. Hua.. Jag beklagar verkligen förlusten av din pappa.. Så hjärtskärande & hemskt.. KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-24 @ 23:07:51
Postat av: Malin Hedlund

Skickar en stor kram! <3 Skönt att han är hemma från sjukhuset och hoppas att han mår bra ändå, och resten av familjen. Ta hand om er!

Svar: TACK <3 KRAM!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-24 @ 23:18:40
URL: http://annamalinform.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh herregud... Kan inte ens föreställa mig hur det skulle kännas att någon man älskar inte mår bra när man är här borta. Vilken mardröm! Hoppas verkligen att allting löser sig. Styrkekram! <3

Svar: <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-25 @ 01:58:52
Postat av: Linda

Jag hoppas att din pappa ar pa battringsvag. Skont att han ar utskrivem fran sjukhuset. Det ar hemskt att vara sa langt fran familjen nar nagot allvarligt hander. Stora styrkekramar!

Svar: <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-25 @ 03:44:01
URL: http://lindisen89.blogg.se
Postat av: Hanna Karlsson

Vad skönt att han är hemma. Hoppas han piggar på sig snabbt. Kram.

Svar: <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-25 @ 07:01:18
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Kim

Vad skönt att din pappa börjar bli bättre, och tiden kommer att gå fort till dem kommer till er och kan mysa!

Svar: <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-25 @ 08:59:37
Postat av: Elin Nilsson

Vad skönt att pappa är bättre! <3
Ta hand om er. Klokt tips du kom med, att krama nån man tycker om lite extra. Gjorde precis så genom att bilda hög i soffan hela familjen :)
Stor kram!

Svar: Åh familjekram! <3 Bästa som finns!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-25 @ 09:09:09
Postat av: Jennie

Vad skönt att din Pappa är hemma igen jag förstår hur du känner man blir så hjälplös och speciellt om man bor på andra sidan atlanten som du.Har inte glömt dej bara inte haft tid att lägga spår efter mej :) STOR KRAM ps.vilken härlig bild på August :-D

Svar: Ja det känns lite bättre att ha honom hemma såklart! Men jag önskar även jag kunde vara där.. Tur att Skype finns! <3 Tack för omtanke & fina ord! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-25 @ 09:12:47
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

STOR kram till din min kära vän ♥ så ledsamt att höra om din pappa men nu hoppas jag att han är hemma och mår bra. förstår att det måste kännas väldigt tufft att vara så långt ifrån dom men det allra viktigaste är att ni vet att ni finns för varandra vart på klotet ni än befinner er ♥

Svar: Ja det är fruktansvärt att inte vara där. Men han är hemma & vi skypar varje dag iallafall.. <3 Tack för din omtanke hjärtat! <3 KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-25 @ 09:16:57
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Louise

Tårar i ögonen - vilken känslosam och fin bild! Hoppas att han blir tillräckligt stark för att kunna åka och hälsa på er som planerat. Kan inte ens föreställa mig hur fasansfullt det måste ha känts att få nyheten om att en förälder inte mår bra. Massor av kramar fina du!!

Svar: Älskar bilden <3 Bästa Pappi & moffa. KRAM & tack för omtanken!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-25 @ 10:30:24
Postat av: Malin - Edwins mamma

Massa kramar fina du! <3

Svar: KRAM <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-25 @ 10:51:52
Postat av: Aida

Nä nu blev jag nästan tårögd, haha. Skönt att det är bättre. Kram <3

Svar: Ja det är så himla skönt.. <3 Älskade papi
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-25 @ 14:27:21
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se
Postat av: Emma

Hoppas din pappa blir bra snabbt!! Värsta som finns när ens nära och kära inte mår bra. Och att till på köpet inte kunna vara nära i sånna tillfällen är hemskt! Känner verkligen med dig! Men snart är det ju jul och då får ni ses! Massa kramar!!

Svar: Ja det har inte varit enkelt alls. Hua.. Måtte det aldrig hända igen. Tack för din omtanke hjärtat! <3 KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-25 @ 15:31:57
Postat av: Hanna

Å fina du, önskar jag kunde ge dug en riktig kram men skickar en ist!! Tänker på dig och hoppas allt ordnar sig. Förstår att det är obeskrivligt tufft att vara långt borta..! Kram!

Svar: Tack hjärtat! <3 KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-25 @ 17:43:36
Postat av: Malin S

Underbar bild! <3

Svar: <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-25 @ 23:39:13
URL: http://www.malinstolt.com/
Postat av: Nikita

Usch vad frustrerande ! Skickar en stor kram !
Krya på August åxå !!

Svar: KRAM & tack för omtanken!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-26 @ 07:13:28
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Katarina

Så tråkigt att höra om din pappa - hoppas han mår bättre. Det är verkligen jättejobbigt att inte kunna slänga sig iväg och åka hem när sådant här händer. Man vill ju ingenting hellre.

Kramar!

Svar: Tack kära du! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-26 @ 18:55:56
Postat av: Ida B

Skickar ännu ett hjärta <3 det är svårt med ord ibland. Hoppas han blir frisk och kry snart! Kram på dig

Svar: Fina du! <3 TACK! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-28 @ 18:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0