Nu ändrar löven färg i Nashville

Nu kan jag snart haka på alla höstlövsbilder på instagram.
Hösten har nämligen kommit till Nashville & nu börjar löven ändra färg på träden.
SÅ vackert!

Godmorgon Lördag!
Idag går vår stora fest av stapeln & givetvis vaknar jag med irriterad hals. Så trist!
Men inte surar jag för det, utan jag förbereder här hemma med god min. 
Jag har för en gångs skull gjort det väldigt enkelt för mig själv på matfronten & mitt hår har varit flätat sedan igår kväll i supersmå flätor, för att få bästa resultat.
Kan ni gissa vad vi har för tema? 
 
 
Ni var många som undrade efter att jag lagt upp filmen på Instagram (Jemlp) vart vi var då August "handlade mat" & det var Seattles Childrens Museum. Fantastiskt ställe!! Matbutiken han "handlade" i var megastor & allt såg så äkta ut samt var i perfekt storlek för småttisar. Det fanns rum för nästintill samtliga yrken så kidsen kunde testa sig genom vuxenlivet. Så himla fint! Älskade även detta duplo(lego-rum där man kunde bygga på väggarna! Hur coolt som helst! Detta är enda bilden jag tog då jag hela tiden filmade istället.. ;) 

Kommentarer
Postat av: Trees, mamma i London

Kanske pirattema? ;)

Svar: Kul gissning men feeel ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-19 @ 16:10:22
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Louise

Kul affär!

Svar: Det var ett museum :) Superfint!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-19 @ 16:51:38
URL: http://vitmossa.blogg.se
Postat av: Sara

så söt bild :)

Svar: Mina fina! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-19 @ 17:03:19
URL: http://sarajosefin.blogg.se
Postat av: Anonym

vilken fin blog du har! skulle vilja åka ner till nashville, verkar som en väldigt intressant och gullig stad!

Svar: Det är Så fint här :) Och Tack snälla!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-19 @ 17:50:53
Postat av: Anna

80-tals eller disco-tema?? ;-)

Svar: Hihi yes ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-19 @ 21:28:27
Postat av: Maria Nw

Halloween-tema kanske?
Jag har en fråga jag undrar om du kan hjälpa mig med. Vad är rolled oats (jag förstår att det är nån typ av havregryn) och vet du om det finns något som liknar detta i Svea? Jag hittade massa recept på granola i appen Snapguide och ville prova men blir lite osäker på denna ingrediens! Ha ett smashing party!

Svar: Nej vi skippade det läskiga så barnen inte skulle bli rädda :) 80tal blev det! SÅ kul!
Havregryn kan ju vara rolled oats, steel cut oats & old fashioned oats. Bara att de är olika "skapta". Jag tror inte riktigt att det spelar någon roll faktiskt.. eller.. jag vet inte. Googla!! :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-19 @ 21:36:17
Postat av: caroline

80-tals tema? :) Ha så kul!

Svar: 80 var rätt! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-20 @ 00:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0