Nya nattduksbord

Äntligen har vi hittat nattduksbord till vårt sovrum.
De passar in perfekt!
Färgen är en grå/grön, de är perfekt höjd & precis så smala som jag önskade.
Nu är vi nästintill färdiga med huset.
Eller.. färdig blir man då aldrig, det har jag då förstått nu.
Men verkligen inget stort projekt som vi behöver jobba på eller möbler som måste hittas för att fylla ut, utan mest småsaker som man kan ta lite pö om pö (haha, kul uttryck!).
 
 
Mina finaste som skruvar ihop! <3 Älskar då Andrew & August pysslar ihop. Det finns inget bättre!

Nu ska jag återgå till en himla massa fix här hemma för imorgon har vi storfest!

Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

så fint det ser ut vännen! och så fina dina killar är ♥
hoppas ni får en fin helg. kram på dig!

Svar: Åh tack hjärtat! Detsamma! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-19 @ 07:21:40
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0