Paket från Sverige ♥

Idag kom det ett grönt paket på posten!
Tjohooo!
Det betyder Sverigeleverans.
Och det var faktiskt inte min mamma som hade skickat denna gången, utan denna underbara människan.
Min älskade vän & yoga-idol.
 
Vad det var i får jag visa imorgon då jag fotat i bättre ljus.
Så himla glad över allt!
Fick även äntligen mitt Fuck Cancer-armband.
 
 
Så dagen fick ett himla bra slut ändå. Trots sjukdomar!
Och älskade Julie kikade förbi efter doktorbesöket imorse vilket piggade upp ordentligt. Underbara vän!

Kommentarer
Postat av: Malin Hedlund

Ett väldigt fint och viktigt armband, ska skaffa ett jag med. KRAM vännen! <3

Svar: Ja det är nog det finaste armbandet jag ägt! <3 KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-26 @ 09:21:36
URL: http://annamalinform.blogg.se/
Postat av: Emma

Bästa armbandet någonsin! Hur kan man skaffa sig det??

Svar: ungcancer.se/shop - köp köp! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-26 @ 11:06:04
URL: http://waitwhut.blogg.se
Postat av: Malin

Hej! Jag undrar vad det är det för modell och färg på dina nike-skor? Jättesnygga! Tack för en fin blogg /Malin

Svar: Hej! Jag har helg glömt av mig att svara! Jag vet att du frågade i veckan & jag har massor med kommentarer att ta igen efter mitt lilla uppehåll. Sorry! Jag har i ärlighetens namn inte en aning om vad de heter men ska försöka hitta kartong eller kvitto! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-26 @ 11:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0