Stormy Halloween

August verkar må lite bättre idag men givetvis är det nu en stor storm som kommer in över Nashville & det väntas riktigt ruskigt oväder ikväll, så på nyheterna pratar de om att vänta med Halloween-firandet till imorgon.
Såklart!
Haha.
Det känns som att små käppar sätts i hjulet konstant nu.
Inte ska jag klaga på livet! Det är inte så illa såklart. Allt är bra.
Men ni vet det är lite som att gå i motvind om ni förstår? 
 
Kul grej är dock att idag ska jag äntligen få veta mer om mitt pris jag vann förra månaden!
DET ska bli kul!
 
 
I brist på nya bilder i denna sjukstugan får ni en gammal ;)
 
HAPPY HALLOWEEN vänner <3

Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Här e det med sjukstuga:(Lätt variant av mmagsjuka..kika gärna in hos mig har tävling där man kan vinna 4 böcker med Pino;)

Svar: uschamejen! :( Krya på!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-31 @ 14:14:18
URL: http://hummingbird.blogg.se
Postat av: Maria, Livet med tre

Vi blev lovade storm häromdagen.. Hela Göteborg förberedde sig, jag stod i fönstret och längtade och väntade men ingen storm kom :-/
Jag blev jätte besviken..(har nån slags pervers fascination för oväder).
Däremot skulle jag nog inte vara lika tuff om det var ett "amerikanskt" oväder.
Hoppas det inte blir allt för stor storm.
PUSS fina <3

Svar: Huuuua! Då ska du bo här ;) Jag HATAR oväder, haha. Sitter helst i bilen fullpackad med utrustning utifall det blir nödsituation! hahaha PUSS
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-31 @ 17:48:51
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Anonym

En liten fråga bara... Har du slutat med yoga? :)

Svar: Nej absolut inte! Det har dock varit en väldigt tuff höst med mycket ledsamheter i familjen så jag tar det väldigt lugnt & skriver inte så mycket om det då jag inte gör tokiga lyft etc. Längre ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-31 @ 20:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0