Diane Von Furstenberg ♥ iPhone 5S

Maj gadd vad den nya iPhone 5S är bra!
Kameran är 1000 gånger bättre, displayen har mer klara färger, displayen är större, den har fingeravtrycksigenkännare (as coolt!) & iPhone-knappen är i safirglas vilket gör den nästintill omöjlig att förstöra. Love love love!

Och inte nog med att telefonen är toppen, den fick sig ett nytt skal också från Diane Von Furstenberg.
Love is Life ♥
Och visst är det så. Love IS life. Och den fina rödorangea färgen är perfekt till hösten!
Älskart!
 
 
Happy Lördag allihop!
Nu ska jag ta hand om min febriga lillkorv.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilken härlig present!! :)

Svar: Ja jag är himla glad alltså :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-21 @ 17:51:52
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Bohemhoe

gud så härlig present!

Svar: Verkligen! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-21 @ 18:39:43
URL: http://bohemhoe.blo.gg/
Postat av: JUNITJEJJ

Kanonfint skal!

Svar: Jag älskart! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-21 @ 19:53:57
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Elsa

Älskar färgglada skal! Jag har bara tråkiga svarta :( men de passar min stil bäst ändå!

Svar: Färgglada är såå kul :) Men man tar ju vad som passar en bäst :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-21 @ 20:12:36
URL: http://www.sadistiskmytoman.blogg.se
Postat av: Dixie

Grattis! Sikket fint skal :) Safirglas låter ju väldigt fiffigt. Ångest att tappa mobilen (därför fick jag byta i somras, har dock Samsung) och inte våga ta upp den. Men asså... fingeravtrycksigenkänning? Haha! Den funktionen känns ju lite onödig kanske ;) vad dom hittar på liksom.
Kram och hoppas sonen är piggelin!

Svar: haha det är en toppenuppfinning med fingeravtryck ;) Jag behöver inte knappa in koder inför app-köp, samt låsa upp telefonen. Ingen kan snoka osv ;) haha!Och safirglaset är toppen. verkligen ångest pga. livrädd att tappa den. Puh!
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-21 @ 22:01:16
URL: http://www.enlitenutflykt.com
Postat av: Malin H

Hej Jenny!
Malin här som oxå bor i Nashville! Försökte hitta en mail adress till dig så jag kunde skicka mitt telefon nummer.. men hitta ingen!
Maila gärna mig: [email protected], vore jätte kul att ses nångång! Är så himla glad att jag lyckats hitta en svensk i "min" ålder!
Hoppas allt är bra!
Malin

Svar: Hej Malin!! Vad roligt att du hör av dig! Klart vi måste ses någongång :) [email protected], eller lägg till mig på FB, Jenny Lönnstam Peterson :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-21 @ 23:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0