Sovrummet Under Construction

Jag har ju glömt berätta att vi har köpt en ny säng?
En naturlig Tempurpedic king size & det var inte en dag för sent!
Så himla underbart alltså att ha en sådan stor säng. Särskillt då vi sover i den heeela familjen.
Och som jag nämnde så är den gjort på naturliga material, så den innehåller noll kemikalier vilket jag tycker är toppen!
Anyways.
Så fort sängen var på plats så kom det där berömda inredningssuget smygandes..
 
Vårt sovrum har varit det sista projektet att bita tag i, så idag begav vi oss ut & handlade bland annat sängkläder samt kuddar.
Och på måndag ska vi hämta upp vår "head board" som jag dreglat över på Pinterest-sidor i eeevigheter.
Håll utkik till veckan efter resultatet. Kanske vågar jag mig på en video?
 
Nej. Nu måste jag återgå till att googla nattuksbord!
När jag väl börjar kan jag inte sluta förrän allt är klart.
Någon som känner igen sig? ;)
 
 
Från det enda till det andra.
Ni som följer mig på insta (JEMLP) vet ju att korven varit lite febrig & eftersom temperaturen sjunker smått, så tänkte jag att det är nog dags att se över höst/vintergarderoben.
Hade helt glömt bort denna underbara mössan som Andrew fick från The Monkees turne.
Love it!
 
 

Nu slipper August frysa om öronen i vinter & det med stil :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine Hutchinson

Åhh vad kul att få inreda. Jag längtar som en tok till USA och efter att få åka ut och shoppa möbler med mannen. Han väntar med att köpa majoriteten av möblemanget tills jag kommer dit. Ska bli såå kul.

Svar: Åh jag förstår det!! Kära du. Så jobbigt att det tar sådan tid :( Hur går det med allt? KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-22 @ 12:38:21
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: Liw - FINA LYAN

vilken söt mössa! Vad är du ute efter för sängbord då? =)

Svar: Jag vill ha något lite retro med X ben & kanske i en grå färg. Jag letar & letar :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-22 @ 13:39:13
URL: http://finalyan.blogg.se/
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom!

snygg mössa:)

Svar: Eller hur är den söt ? :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-22 @ 15:12:48
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0